GLASBAtorij

Blog o glasbi in njenih (ob)stranskih pojavih…

Bula

Objavil/a Tomica 21.03.2010 pod drobir misli, glasba, koncerti, ustvarjanje

Kam lahko gredo ostareli hipiji, ko jih povozi čas? Pametovati na viktorje (zadnjih 7 minut posnetka). Tak je poenostavljen sklep, ki se ponuja po sinočnji podelitvi Viktorja za življenjsko delo Draganu Buliču. Viktorja, za katerega ne trdim, da je šel v napačne roke (in na to niti ne mislim namigovati), se je pa znova pokazalo, da je osebnost posameznika lahko precej nečimrna, zagrenjena in zblojena. In to v enem tistih trenutkov, ko te gleda vsa država in bi moral slaviti svoje življenjsko delo z digniteto in slogom. Oboje sem sinoči pričel pogrešati, ko je prišel na oder in ukazal občinstvu, naj vstane na noge in mu podeli ’standing ovations’. »Na noge, na noge… tako… tako v Ameriki naredijo, ko pozdravijo legendo.« Ah, če moraš prositi za kaj takega…
Tudi če pustimo nekatere banalne nebuloze s sinočnjega govora (tipa »Tale Viktor je zame kot ameriška glasbena nagrada Grammy.«) je Bulič maksimalno zatežil zarade tega, ker je na odru nastopal Plavi orkestar. Vprašanje publiki: »Ali mislite, da je taka gala prireditev kot so Viktorji, kaj boljša, ker so na njej nastopili Plavi orkestar? Ali pa lansko leto Radolfi?« in zatem zabil še nekaj žebljev: » Če pomislim na cel kup glasbenih kolegov, pa jih nisem nikoli videl na tem odru, Bončina, Vili Resnik ali Pop design, Gianni Rijavec ali pa gospod Pidži.« Ter finale: »Ko smo že pri Plavem orkestru (…) Na promociji nove plošče odlične ljubljanske skupine Billysi, nisem videl Vesne Milek, niti Jonasa, niti ministrice Katarine. Vsi trije – in še 12 tisoč ljudi- so bili na koncertui Plavega orkestra.«
Če pustimo ob robu skupino, ki si je za promocijo plate ponesrečeno izbrala isti datum kot ena zadnjih glasbenih pop legend bivše Juge, je nabolj zanimivo, kdo govori – možakar, ki se na lastni spletni galeriji kot oboževalec slika z Goranom Bregovićem in Tošetom Proeskim,Leinerjem in Hrnjakom (2/3 Azre,) s Kemalom Montenom in postal tudi fotko avtograma Miša Kovača. Toliko sem jih našel ob hitrem pregledu, če se komu da prelistati več kot 800 fanovskih fotk, na katerih se Bulič z glasbeniki fotografira kot groupie najstnice, pa bi verjetno našel še katerega ‘jugoviča’ (kot so včasih rekli v Mariboru).
Do Buliča sem sicer imel spoštovanje – ampak nekje daleč nazaj v času, ko sem v mlajših najstniških letih poslušal oddajo ŠTOS (torek? sreda? Ne vem več točno…) in je v moja ušesa pripeljal marsikak komad, ki mi je bil všeč. Moj odnos do njega se je pričel spreminjati, ko sem prišel v Ljubljano in spoznal zgodbo z druge plati. Najbolj preko mojih pankerskih kolegov, ki so znali preprosto povedati, da se je za Buliča čas ustavil nekje pred pankom. Po mojih izkušnjah se mu je okus najverjetneje pričel kisati po ukinitvi njegove oddaje Sobotna noč in transferju z Vala 202 na prvi radijski program, kjer je pričel vrteti Atomik harmonik in podobne bende, ki sodijo na prvi program. Glede na to, koliko ve o slovenski glasbi, je bil najverjetneje idealen kandidat za opremljevalca. Ampak niti on ne more rešiti prvega programa v njegovi neposlušljivosti in nejasnosti, za koga sploh oddaja.

Škoda vsega truda v desetletjih za tako modrovalski labodji spev, ki je deplasirano odzvanjal že na Twitterju, kjer je precej ljudi spremljalo in komentiralo podelitev viktorjev. Škoda, da se na stara leta razume na »sve i svašta«, kot bi povedala njegova idola Bregović ali Monteno. Potem ni nič nenavadnega, da je zadnji dinozaverski megakoncert  Še pomnite, prijatelji? naredil z minusom navkljub polni dvorani in je potem v Lady priznal, da bo moral še nekaj plačati iz svojega žepa. In ni nič nenavadnega, da se stari hipi  zdaj najbolje spozna na slovensko estrado. Sicer pa moraš biti aboten v glavi, da pljuvaš Plavi orkestar, potem ko si se - fotografiral z njimi dva meseca prej!

  • Share/Bookmark
 

Komentarji

46 odgovorov na “Bula”

  1. pengovsky - 21.03.2010 ob 14:05

    Lepa! Ni kaj dodati…

  2. had - 21.03.2010 ob 14:36

    sorry.. tale poanta, da se z nekom slikas in da taisto stvar skritiziras na viktorjih, sicer v povsem drugacnem kontekstu, pa vsaj zame ne pije vode..

  3. einherjar - 21.03.2010 ob 14:37
    einherjar

    Mogoce bi bilo fajn pomisliti, da najbrz nima nic proti Plavem orkestru, ampak ga ima za neprimernega za “vrhunec slovenske scene”.

  4. Robert - 21.03.2010 ob 16:24

    Bravo majstore! Podpišem se pod članek..

  5. markopigac - 21.03.2010 ob 16:51

    Sem vam rekel ze vceraj, da ni vse zlato kar se sveti ;)

  6. MR Foto - 21.03.2010 ob 17:30

    Tu se pa sploh ne strinjam. Bulič je povedal točno to, kar sem tekom prireditve razmišljal tudi sam. Zdi se mi, da, kot namiguje že Had, nisi razumel njegovega govora. Ni šlo za to, da ne mara yu muske, gre se zato, da sovraži ko yu muska vdira v “gala” slovenske prireditve ala Slovenska popevka, Viktorji,…
    Bulič defintitivno JE legenda in standing ovation si je res zaslužil, moraš pa vedeti, da več kot pol publike tam notr nima pojma kdo je on še manj pa ima pojma, kako se je treba obnašati na takšnih prireditvah.

    P.S.: Od kje ti podatek, da so bi Billysi na isti dan, kot Plavi Orkestar?

  7. nevenka - 21.03.2010 ob 18:22
    nevenka

    Kaj pa vem, bila sem kar hvaležna, ker so nam prihranili Vilija Resnika ali Pop design, Giannija Rijavca ali pa gospoda Pidžija.
    Sama podelitev viktorjev mi je bila kar všeč. Bi pa tudi jaz rada videla več kvalitetne slovenske glasbe, tudi na Slovenski popevki in Emi. Moti me, da nekateri popolnoma brez napora in pridejo na glasbeni oder in nekateri brez odpora na njem vztrajajo desetletja. Tudi naše “legende” niso vsi dobri pevci, čeprav se na muziko celo razumejo.
    Morda pa danes zvečer res začnemo odkrivati talente, ki to v resnici so?
    Mene Buličev govor ni navdušil, menim da ima za take izjave drugih priložnosti dovolj, ker pač niso merilo splošnega okusa, in da ni potrebno, da se na vsaki prireditvi najde nekdo, ki jo minira.

  8. Aleš - 21.03.2010 ob 18:36

    Čist tehnična: ŠTOS – akronim za: Še v Torek Obujamo Spomine…

  9. Tomica - 21.03.2010 ob 18:37
    Tomica

    Zame nič hudega, če se kdo ne strinja z mojo poanto. Buliču to ni prva taka izjava, sploh pa ga nervira Daniela (pa ne zdaj pograbiti, da je moja favoritka) in hrvaški promotorji, ki mu ne dovolijo, da se na njihovem koncertu sprehaja, kjer se mu zljubi. Naj bo direkten pa naredi spisek, kdo kam sme v Sloveniji in kdo ne. Potem pa se naj ljudje po tem ravnajo – če rabijo nekoga, ki razmišlja namesto njihovih ušes in srca. In če ga bodo poslušali…

    ŠTOS – vem, da je za torek. Ampak je bil tudi v sredinem terminu nekaj časa, zato pravim, da ne vem, kdaj sem ga poslušal…

    Rekar – Če bi poslušal Buliča (ali vsaj pogledal posnetek), bi to slišal iz njegovih ust.

  10. corto m - 21.03.2010 ob 19:44

    ja normalno je da si je zrihtu viktorja ker je pomembnost te nagrade točno tolika kot je vreden njegov prispevek popularizaciji gnile estrade v naši mali deželici.

  11. Marjan - 21.03.2010 ob 21:36

    Bravo Tomica!
    Se popolnoma strinjam z zapisanim! ZAHTEVA po izkazovanju pozornosti je bila tako neokusna; “nagraužna”, da šem rajši preklopil na drug program. Žal ima nacionalna TV, skupaj z RA veliko narcisov, ki povrhu vsega še zahtevajo EKSTRA pozornost in priznanje. Seveda so svetle izjeme izvzete.
    Zato pa dosega takšen delež gledalcev in poslušalcev. Tudi za takšne bolezni poznamo zdravila. Ne samo to, imamo ustanove ki takšno zdravljenje izvajajo. Dokazi so seveda vsa tista relevantna merjenja gledanosti in poslušanosti.

  12. btk - 21.03.2010 ob 21:57

    Kaj pa ima vezo, če se je slikal z njimi?
    Saj pa ni rekel, da so wack ampak v kontekstu, da je to slovenska prireditev (sploh edina, ki jo imamo) in da omenjeni glasbeniki ne sodijo k temu večeru! Se popolnoma strinjam!!! Avtor preklopi si na sosednji program, ko bodo recimo Hrvatje podeljevali podobne nagrade in če bo tisti večer nastopil kakšen od slovenskih glasbenikov vzamem vse svoje besede nazaj! Danijela, Radolfi itd. avtor lepo te prosim, raje si prihrani podobne objave! Bula rrooocckkkk onnnn!

  13. btk - 21.03.2010 ob 22:08

    Je pa res, da je Bulič sfalil z Resnikom, Pidžijem… ampak point je zadel (če to izvzamemo)!

  14. geiger - 21.03.2010 ob 23:10

    ….gospod Pidži, Vili Resnik, Gianni…. aaaargh… Fajn si napisal!

  15. luka - 22.03.2010 ob 07:29

    sorry stari, ampak sem na strani Bule!!! Jasno pa ne štekajo vsi, kaj je mislil povedat in tudi tisto “na noge” je bilo bolj zajebancija.

    Ni zgrešil z Resnikom, je bil velika živina svoj čas in polnil dvorane,kot malokdo, zdaj pa kar naenkrat je kmet?

    Ni zgrešil z Benčom, ker je legenda, zelo pomemben s vsemi zasedbami in kot solo, koliko hitov še v stari Jugi in ostal zvest Sloveniji, leta in leta uspešen in razgibane kariere – in bi res lahko bil vsaj povabljen na Viktorje!!!!

    Tudi Billysi je prav da je omenil, ker imajo genialni novi CD in ZAKON koncert v Cvetličarni kjer so špilal več kot 2 uri, pa je blo samo pribl 500 ldi, na enem hrvaškem bendu pa je vedno razprodano!

    lp

  16. Tilen Jakopic - 22.03.2010 ob 08:09

    Ampakk ti pa ne dojameš bistva kaj?!? Bravo Bulič!!!

  17. alex - 22.03.2010 ob 09:14

    Grdi Bula pljuje po orkestru ki je razprodal dva dni zaporedoma tivoli brez neke velike pompe,on pa z druge strane je ful biu navdušen z plestenjakom ki z svojimi stupidnimi pokradenimi komadi komaj naponil tivoli uz načrtovano,dolgoletno in utrojajočo (vsaj za nas)samopromocijsko reklamo z istimi pesmami na repertoarju.Kakšen je to roker,Fuuj…plačenik.

  18. Špelca - 22.03.2010 ob 09:32

    Jaz sem razumela del Buličevega govora v smislu tega, da na tako osrednjo slovensko prireditev sodijo slovenski izvajalci, teh pa je dovolj in tudi dovolj kakovostnih, da ni treba ‘vlačiti’ tujih bendov. Sicer se ob njegovih besedah pomislila tudi na to, ali bi se obregnil ob izvajalce, če bi bili ti npr. iz zahodnega sveta ne pa vzhodnega. A bi se lahko ob tem ustavil, ne pa, da je šel z besedami še na koncerte in naredil vtis, kot da ni za hrvaško itd. glasbo (glede na to, da se slika z njimi, ne deluje, da bi bil proti)

    Začetek z njegovo željo po tem, da gledalci vstanejo, mi je bil pa malo kisel. Saj ne vem, ali je hotel biti vzgojen (češ, saj se vendar vstane, ko pride nagrajenec na oder), ali je tak navdušenec nad Ameriko (‘V Ameriki tako naredijo.’) ali je hotel biti le še v večjem centru pozornosti?

  19. NoMercy - 22.03.2010 ob 10:42

    Občinstvo je s svojim “sedenjem” pač pokazalo kaj si misli o prejemniku “življenskega dela”. Kaj pa je Bulić – razen, da vstraja v firmi, kjer ostaneš na čevlju, ko te kdo v “rit sune” naredil??
    Biti tako nesramen, aroganten, … da skurcaš goste svojega gostitelja je edini presežek, ki ga je Bulić sposoben. Še tega ne zmore, da nebi nil med udeleženci in bi ali samo prišel po viktorja ali pa poslal kakšno razgaljeno bejbo :)
    Se pač človeku pozna, da je navajen dobivati plačo na osnovi nasilja nad odjemalci elektrike. :P

  20. Mirko - 22.03.2010 ob 10:44

    Mogoče bi bilo bolje če bi rekel “hvala ker ste vstali v takem številu” in potem bi kamera pokazala slive, ki kot klošarji sedijo in buljijo kot teleta.

    Glede hrvaških glasbenikov pa jih še sami ne obrajtajo tako kot mi oziroma enake kot mi. Radolfi naprimer je na hrvaškem bolj obskuren kot pri nas Štajerski Mišo, Danijela pa je tam dandanes na ravni Brigite Šular.

    Izjema je da je na žurki Viktorjev menda povabljence zabaval Jacques Houdek, ki pa je dejansko zvezda na hrvaškem tudi danes.

  21. maja - 22.03.2010 ob 11:25

    Valjda, da smo vsi razumeli, kaj je hotel povedat in ma vso pravico, samo problem je bil način in prilika, ki jo kje izrabil, pa tudi ljudje , ki jih je izrabil (nekaj o Vesni Milek, pa o Katarini Kreasal, džizs, le kaj sta mu nardile??). Totalno je pokvaril cel vtis oddaje, uf, mi ga je blo že poslušat ful nerodno.. Naj ljudje že enkrat dojamejo, da je glasba pač brez meja in ena redkih stvari, ki je pa res ni treba mešat s politiko in nacionalizmom. Recimo, da bi bla lahko važna samo kvaliteta, tukaj se je pa z izborom omenjenih osebkov itak zaštrikal…
    Sploh pa ne vem, zakaj se zapikujejo vedno samo v tuje POP izvajalce, pol pa nehajmo poslušat še ameriški jazz, kakšnega Louisa Armstronga pa Ello Fitzgerald, pa italijansko oprero, pa nemško klasiko – sami tujci, OMG!!!

  22. vende - 22.03.2010 ob 12:06

    Vse čestitke Buliču!
    To, da občinstvo ne vstane ob podelitvi nagrade za življenjsko delo, pač kaže na pomanjkanje osnovnega bontona oz. nepoznavanje le-tega.
    Sploh pa Bulič ni kritiziral yu-glasbe, pač pa pomanjkanje spoštovanja do domače. V tem je velika razlika. Če ga nisi razumel, pač bog pomagaj …
    lp, v

  23. smoger - 22.03.2010 ob 13:59

    V slovenski glasbi je že dolgo nazaj vrag vzel šalo.

  24. alan F. - 22.03.2010 ob 14:21

    Vsekakor, edino, kar lahko trdim je, da je pokazal veliko mero nestrpnosti, predvsem zaradi različnih okusov glasbe. Torej, naj mi nekdo pove, koliko znanstvenih knjig je napisanega o okusih………!

  25. Jasna - 22.03.2010 ob 17:48

    Strinjam se z Draganom Buličem.
    Sploh s neko njegovo izjavo, da Vili Resnik premore veliko več energije, srca in dobre intrepretacije kot tisti tamal zmagovalec Evrosonga Rybak.

    Plavi Orkestar je res tumač osladen band. Rajše bi namesto njih videla nekaj drugega plavega – recimo Plavo travo zaborava.

    Treba je podpirati dobre slovenske bande in Billisy, ki jih je omenil Bulič so res dobri. Jaz bi namesto Plaveg orkestra rajši videla Tabu.

  26. nevenka - 23.03.2010 ob 05:02
    nevenka

    Veste javnega mnenja pa tudi ni čisto za zanemariti. Ko ljudje resnično mislijo, da je nekdo nekaj velikega ustvaril v življenju, vstanejo tudi največji butci.
    Na povelje pa to delajo tam, kjer se ne sme misliti. V vojski.

  27. nevenka - 23.03.2010 ob 05:10
    nevenka

    Se pa pravzaprav čudim, da na Viktorjih
    ni bilo narodnozabavne muzike, saj so zmagovale oddaje namenjene podeželskemu harmonikrolu. Čudno, da Bulič ni komentiral tega, če se mu je že komentiralo o slovenski glasbi.

  28. Tomica - 23.03.2010 ob 09:50
    Tomica

    Nevenka, narodnozabavne ni komentiral zato, ker jo vrti – vsaj v tej turbo Atomik različici. To sodi v program Radia Slovenija 1 (oziroma ne, po mnenju njegovih urednikov).

    O zaščiti domače glasbe: če menite, da je zaščita potrebna, prav. Tudi zakonsko se ščiti v medijih. Ampak vsa zaščita ne pomaga pri enemu dejstvu: da je tuje glasbe bistveno več. Njena kakovost je lahko stvar debate pri vsakem posamičnem izvajalcu, butasto pa mi je gledanje na izvor glasbe po zemljepisnih dimenzijah. V tem primeru strah pred balkanskim/hrvaškim/bosanskim, kar pač Draganu ne ustreza. Nastopati proti temu, kar je všeč ljudem, je brez veze. Ljudje pač imajo svoj okus, kakršen koli že je. Največ, kar lahko (ne)kdo vpliva nanj, je z drugo glasbo, ne pa z besedno ploho.

    Pomanjkanje ponosa Slovencev do nacionalne produkcije, ki ga nekateri omenjate, je zelo krhek fiktivni konstrukt ideala, ki naj bi vladal kot norma. Eden je ponosen na Pidžija in Giannija, zdaj pa naj vsi delimo ta občutek? Čeprav nam glasba ni všeč oziroma jo zavračamo? Glasba ni Planica! Ali se naj uvede zakonski predpis, da moramo spoštovati domače, pa če je še tako slabo domišljeno, napisano, posneto in aranžirano? A je to tisto, kar želite povedati, ali vas znova ne razumem?

    Pravite, da nisem razumel Bule. Šum na komunikaciji očitno ni prisoten samo pri meni, kot je razvidno iz reakcij in drugih komentarjev. Možno, da se je radijski in televizijski napovedovalec, ki je po več kot 30. letih javnega nastopanja in vedenja, da bo dobil nagrado, bolj površno pripravil na prevzem in se ni znal izraziti, kot je kaj mislil. (Pa še v to dvomim…)

  29. ssplice - 23.03.2010 ob 11:52

    Tomica, bolj se ne bi mogla strinjati s tvojim razmišljanjem!
    Bravo!

  30. tecnoba - 23.03.2010 ob 12:03

    ja, tomica. komur gre bula na živce ali ga celo spravlja v območje zelene zavisti, ga pač zastopi po svoje. temu se reče novinarska objektivnost.

  31. Tomica - 23.03.2010 ob 12:13
    Tomica

    Kdo pa trdi, da je blog novinarsko objektiven? Ta zapis je subjektivno dojemanje dogodka, zato pa tudi je toliko različnih reakcij. Zelena zavist za tak finale? Ne, hvala lepa.

  32. sosed od soseda sosed - 23.03.2010 ob 18:49

    Tomica samo ljubosumen si, ker ga nisi ti dobil in ga najbrž nikoli ne boš!

  33. matej - 24.03.2010 ob 07:57

    Gospod so pozabili da je podelitev Viktorjev potekala na privatni televiziji, kjer si sami izbirajo goste, ter da podelitev ni kulturno umetniški presežek kot npr. podelitev Prešernovih nagrad.

    lpm

  34. NoMercy - 24.03.2010 ob 08:18

    D. Bulić je dobil nagrado na napačni prireditvi :)
    Bolj bi mu pristajala podelitev iz rok Kraljev ulice :)

  35. Dajana - 24.03.2010 ob 09:22

    NoMercy: Se strinjam. :roll: Bula pa izgleda kot mrtvec, ki vstane iz groba (=iz bivše Juge) in se pritožuje, da so Jugoviči krivi, da ni dobil nagrade pred dvajsetimi leti. Aja, saj takrat Viktorjev še ni bilo, ali? Bil je samo nek komunist Viktor, kateremu se ne morem spomnit priimka. Viktor Hafner???

  36. nevenka - 24.03.2010 ob 09:26
    nevenka

    Vinko?

  37. Tomica - 24.03.2010 ob 10:46
  38. Twister - 24.03.2010 ob 13:25

    Lep pozdrav. Kot jih je že nekaj tule napisalo, da gospod Bulič nima proti Plavem Orkestru (in ostalim “jugovičem”) nič, le opozoril je na neko v nebo vpijoče dejstvo, katero se pri nas pojavlja prav vsepovsod. Kar se tiče nivoja kvalitete slovenske glasbe ni čudno, da jih večina posluša jugoviče itak je pa pank po mnenju naših intelektualcev višek slovenske muske, kar pa tut pove velik o naši avtohtoni glasbi….LP

  39. nevenka - 24.03.2010 ob 13:40
    nevenka

    Konec koncev pevec Plavega orkestra že kar nekaj časa živi v Sloveniji, menda ima pravico tu tudi nastopiti, še posebno, če ima veliko pubilike, ki ga rada sliši.

  40. nevenka - 24.03.2010 ob 13:45
    nevenka

    Tudi meni se ni zdelo fer spravljati se nad organizatorja prireditve na tak način. Viktorji itak niso odraz resnično splošnega mnenja, saj nagrade dobivajo mnogim ljudem čisto neznani nagrajenci. Če je gospod Bulič že hotel kaj kritizirati, bil lahko kakšno rekel o kulturni vzgoji v Sloveniji, o kulturni politiki. Žal pa ne bi smel hrkati našetvati določenih izvajalcev, ker si Slovenci v resnici zaslužimo kaj boljšega.

  41. Twister - 25.03.2010 ob 07:57

    Slovenci si zaenkrat ne zaslužimo boljšega, ker ne delamo na tem, da bi imeli kej boljšega in zato ni čudno, da vsi poslušajo (poslušamo) izključno tujo glasbo, če imamo vsaj mal posluha in okusa. Se spominjam še ne tako dolgo nazaj, ko sem se peljal v avtu in poslušal radio (ne vem kateri program) in slišim en komad za katerega sem si sam pri sebi rekel, da ne morem verjet, da končno slišim slovenskega pevca, ki poje tako kot se spodobi in ima zelo dober komad, skratka najbolje kar sem do sedaj pri nas sploh kdaj slišal. No, ko je bilo komada konec izvem, da je bil to Toše Proeski v Slovenščini. Osebno poznam kar nekaj resnično talentiranih slovenskih muskontarjev vendar je plast dreka, od raznega pofla ala pojočih misic do Murko-sistem izrodkov, ter seveda tistih, ki so odgovorni, da se tak pofl sploh pojavlja kje, tako debela, da se tisti, ki so ustvarjeni, da bi se ukvarjali z musko ne morejo splavat na površje. Ker ne znamo cenit resnično dobrih stvari (vsepovsod) nas bojo pa drugi (tujci) pojedli za šalo…;-)

  42. Ripap - 26.03.2010 ob 13:52

    Če ga tako moti VSE, kar je južnjaško, si pa naj da spreminiti ime in priimek v DRAGO BULEK.

  43. Twister - 29.03.2010 ob 09:38

    Tudi Slovenci smo Balkanci (pa lahk še tuk mislmo, da nismo)…;->

  44. nevenka - 29.03.2010 ob 09:50
    nevenka

    Nismo ne, Balkanci, uradno, geografsko smo srednje evropska država. Samo majhen delček Slovenije bi lahko prištevali na Balkan, pa še o tem strokovna mnenja niso enotna.

  45. niko - 29.03.2010 ob 10:15

    Mene pa kar veseli biti Balkanec.

    Za razprave sem radovoljno na razpolago vsem, ki jih balkanstvo moti. Hvala!

  46. Twister - 29.03.2010 ob 14:22

    Mene “balkanstvo” niti mal ne moti, sploh ko gledam tole debilno svinjarijo k se sedaj dogaja pri nas pod auro demokracije…Fej in fuj…;->

Komentirajte




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !